Eylül 2015 İl Ambulans Servisi Başhekimliği Sorumlular Toplantısı 03.09.2015 Tarihinde Gerçekleşti.
17 Kasım 2016

İl Ambulans Servisi Başhekimliği tarafından her ayın ilk perşembe günü düzenlenen "Aylık Sorumlular Toplantısı'nın dokuzuncusu İl Sağlık Müdürlüğü Farabi Toplantı Salonu'nda 03.09.2015 tarihinde gerçekleştirildi.

İL AMBULANS SERVİSİ BAŞHEKİMLİĞİ EYLÜL 2015 AYLIK TOPLANTI GÜNDEMİ 

  • Açılış Konuşması
  • Ergonomi Eğitimi
  • Ağustos Ayı Dilek Öneri formları hakkında bilgilendirme
  • Hamile ve tesettürlü personel kıyafet sıkıntısı
  • Hastaneler arası Koordinasyon Programı hakkında
  • Günlük kontrol formları hakkında bilgilendirme eğitimi
  • ASOS imza defteri, gündüz personeli çalışma talimatı, kurban bayramı nöbetleri hakkında
  • İstasyon sorunları ve yapılan girişimler hakkında sunum
  • Soru,Görüş ve Öneriler

yönetim

Farabi Toplantı Salonunda  gerçekleştirilen toplantıya, İl Sağlık Müdür Yardımcımız Dr. H.Fazıl İNAN,  İl AmbulansServisi 112 Başhekimi olarak yeni göreve başlayan Dr. İbrahim ÜNLÜ, Başhekim Yardımcıları, Komuta Kontrol Merkezi sorumluları ve çalışanları, istasyon sorumluları, Şube ve Başhekimlik çalışanları katıldı. Komuta Kontrol Merkezi çalışanları için düzenlenen toplantı saat 09:30'da İl Ambulans Servisi 112 Başhekim Yardımcısı Dr. A. Haki  TÜRKDEMİR tarafından yapılan açılış konuşması ile başladı. 

Eylül Toplantı-2

İl Sağlık Müdürlüğü İş Güvenliği Uzmanı Nadir HALICI tarafından Ergonomi Eğitimi hakkında, Çalışan Güvenliği Birim çalışanı Prm. Zuhal Kuş tarafından Ağustos Ayı Dilek öneri formları ve Hamile ve Tesettürlü Personel kıyafetleri hakkında, İzleme Değ. Ve Projelendirme Birim Sorumlusu SM. Erman KAYA tarafından Hastaneler arası Koordinasyon Programı hakkında, Bilişim Tek. Ve Haberleşme Birimi çalışanlarından SM. Ersin BİÇER tarafından Günlük Kontrol Formları hakkında,  Başhekim Yardımcısı Dr. Talip  KARABULUT  ve 112 Başhemşire Salih AYIK tarafından   ASOS imza defteri, Gündüz personeli çalışma talimatı, Kurban Bayramı nöbetleri ve Btipi İstasyon nöbetleri hakkında, Talep Şikayet ve Memnuniyet Birimi çalışan 2015 Yılı Ağustos Ayı İçinde SABİM-BİMER-WEB,112 Dilekçe vb. yollarla personelimize gelen teşekkür başvurularının duyurulması ve Saha Koord.birim çalışanlarından Hemş. Çiğdem TOGAN TARAFINDAN  İstasyon Sorunları ve yapılan girişimler hakkında bilgi verilmiştir.

112 Başhekimi olarak yeni göreve başlayan Dr. İbrahim ÜNLÜ’ ye görevinde başarılar diledikten sonra, yapılan duyurular, personel görüş ve önerilerinin ardından toplantı sona erdi.